tummen mitt i handen?

mm det har jag verkligen, tummen mitt i handen.
eller ja, i alla fall när det gäller det här med bloggdesign. har suttit nu hela kvällen och försökt läsa mig till hur man gör men fattar inte ett dugg. eller jo, lite lyckades jag med. men ju mer jag satt och läste och klurade, ju mer komplicerade saker kom jag på att jag ville fixa till, och det har jag inte kunskapen till.
blir bara så arg när jag inte klarar av att fixa det jag vill.

efter massamassa mys nu ikväll så har paul somnat. det var egentligen meningen att vi skulle städa men det blev super mario och massa mys istället. det kan man ju inte avstå. hihi.
det blir väl att jag tar det mesta utav städningen imorgon på dagen när han är och jobbar, sen får han hjälpa till när han kommer hem, annars blir det ingen middag. ;)

men ni som har läst min blogg ett tag.
tycker ni denna designen eller min förra är snyggast?


jag personligen älskar ju den jag har nu, som söta linnea har fixat till mej!

nu ska jag se sommaren med göran. den ska va så himla bra har jag hört.

nattinatti


Anna

Studio Secrets har premiär den 8/2 men en del börjar nog lite tidigare beroende på om dom fått in allt i sortimentet. :)



Det är nattjobb inatt och imorgon (torsdag natt) om du undrar över mitt sena svar. haha

Annars hör det inte till vanligheterna att jag sitter vid datorn denna tid på dygnet!



Din header är kanonsnygg, den har hon lyckats bra med! :)

2010-02-04 @ 02:38:21
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Anna

Haha ja jag vet vad du menar jag är inne på min tredje design just nu. Alla har jag lyckats pilla ihop själv efter ett ex antal fula ord och morrningar.

Niklas påstod att jag var fräsigare än vår kisse ett tag! :)

2010-02-04 @ 02:44:10
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0