bildregn från sälenveckan

här kommer lite random bilder från veckan.

den här domartröjan fick jag i födelsedagspresent av mamma och pappa.

den är vändbar i rött och svart, så två tröjor i en!


mamma kommer åkandes ner från den stora gröna backen


gänget i stugan under en måltid


snacka om att det är vackert att se alla bergen borta i horisonten!


mamma uppe på toppen


galna är dom, pappa & anders. emelie i hörnet och filip bredvid!


karlarna ska alltid visa vem som är mest macho. det slår aldrig fel.


alla samlas för gemensam måltid. här bjuds det på chili'con'carne på

elins födelsedag!


johan, elin, andreas och martin njuter av maten

mamma i en vacker bild uppe vid långbackarna

här ser man ut över fjällen. snyggt va?

elin, anders och mamma uppe i backen

pappa och trollet


nu sitter vi och ska äta lunch, och sen bär det ut i backarna för skidåkning sista dagen för den här gången. det blir åkning ett tag, sen in på after-ski och sen ut och åka lite till, det är nämligen kvällsåkning här i hundfjället ikväll! :)

 

tjingeling





Cissi

hehe de får du göra jag tog den av en annan nämligen :P



hehe jo ja vet :P men de e ganska nice när man kommer på besök :D



Fan va avis ja är på dig när man kollar på alla bilderna ja vill ju med :D



Kram

2010-01-08 @ 13:14:40
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Anna

Ja precis pappa har en och min bror har en så två i familjen just nu. Ev 3 skotrar snart om jag köper den jag ska titta på nästa vecka. :)



Vilka fina bilder, det ser jättemysigt ut. Det måste vara roligt och åka iväg med så många!

Ikväll ska jag laga middag till mig och Niklas vi har inte käkat ihop på hela veckan då jag jobbat kväll varje pass.

Efter blir det mys i soffan till första avsnittet på Let`s dance. Imorgon jobbar jag mellan 16.30-21.30 så vi får se vad som händer efter de på kvällen, :)



2010-01-08 @ 13:51:11
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

sofie

det är ingen mascara du får läsa igen :) ändrat lite, tror de blir tydligare nu. hemma har vi väl -10 ungefär också blåser de kalla vindar.

2010-01-08 @ 14:38:20
Bloggadress: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0