cravings: chupa chups

jag har blivit helt tokig i klubbor nu. inte alls bra med tanke på att jag ska äta nyttigt. men jag har kommit fram till att när det är lördag eller så, så är det bättre att jag sitter och suger på typ två klubbor än äter en halv påse chips. förstår ni vart jag vill komma?
man äter ju liksom mindre om det man äter tar längre tid att äta. haha. eller är jag helt ute och cyklar?!

för det kan väl inte vara mer onyttigheter i en liten klubba bara för att den tar längre tid att äta? det måste väl bara vara bra, det tror i alla fall jag på.



när jag var mindre brukade mamma köpa såna mjölkkannor med såna här klubbor till ett billigt pris.
är det någon som vet var man kan få tag på det idag?

ps. dem LJUSROSA med smak av JORDGUBB-VANILJ som man ser mest på bild här är mina favoriter, även CHOCO-BANANA är riktigt goda. vilka är era favoriter?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0