Fortsätt ställ frågor

Frågestunden fortsätter hela dagen idag och hela natten och troligtvis halva dagen imorgon!

Med andra ord kan ni ställa frågor hela tiden! :)

Tänkte skriva ett samlat inlägg med svar på era frågor imorgon under dagen.

Så fråga på nu, sötnosar!



Katie

Jo, det är väl för att det är så himla lättsmält :P Det finns ingenting som man inte fattar! Jag känner mig så himla smart när jag kollar på dom, antagligen därför som jag ser så mycket IQ-befriade program, jag får känna mig smart med jämna mellanrum! Hahaha



Ja, jag var helt jäkla galen inatt. Jag vet att det var någon av killarna som glömde det eftersom dom var sist i köket, men jag kan inte vara säker på vilken av dom. Jag hade bra lust att bara väcka upp dom och skälla på dom öga mot öga, men det kändes inte rätt då jag inte vill skälla ut fel person!

2010-01-19 @ 18:55:58
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Emma

Okej va roligt. (:

Ja men sen handlar ja ju mkt på gina, dom är ju alltid billiga så, vilka affärer handlar du mest i? :P

2010-01-19 @ 18:57:09
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

Marie.

Det måste vara samma kanin, jag är verkligen BOMBIS på det! Micke tror också att det är samma, han har ju för sjutton (kaninen alltså) varit där flera dar i rad självfallet måste detvara samma! Men jag kan höra med de andra kaninerna som man brukar gå förbi när man ska till City fall de kanske saknar en kompis? :P



Men kom igen! Det va ju en underbar morot som kan flygandes! :D Men kanske är tallriks-proceduren bättre då? Annars får jag försöka fånga in den å ha som mitt husdjur ;)



Idag hare varit en hel massa som stod på schemat faktiskt. Vi va å lämnade in ringarna idag IGEN, usch har bara varit problem med dem men nu ska vi få helt sprillans nya igen! :) Hoppas att det blir bättre, sen va vi å posta iväg en korsett-klänning som jag skulle haft på nyår som inte passade så nu vill jag hem till mamma å hämta min nya korsett som jag ska ha hos dig :P Gäller att vara ute i godtid med outfiten när det gäller mig ;)

Sen fixade vi mickes telefon (eftresom att vi slängde våra i viskan.. jag får för övrigt en ny när jag kommer hem från thailand:D det tycker vi om eller hur!!)

Baaah, sen tog vi en snabb lunch innan han började jobba, å jag tog en solning å trippade hem i snö vädret och trodde att jag skulle kissa på mig innan jag hunnit hem! Gaaaash va kissig jag va! Skumt det dära... :P



Å nu ska jag kolla vad som ska handlas å sen diska å sen ska jag klä på mig de varmaste kläderna jag har för att bege mig ner till city å möta M. Hahah mitt liv kretsar kring den pojken nästan jue :P Nä, men skönt att röra lite på sig :D Ska jag faktiskt prata med kaninerna också, lämna en liten inbjudan till mat ikväll kanske rent av? :P



Va har du gjort idag älskade?Sorry för att du fick hela mitt liv i kommentaren :P Vi kollade lägenheter igår förresten ^^ Han skickade nog om jag inte minns fel in en ansökan till något ica där nere :)

2010-01-19 @ 19:08:12

Katie

Haha! Jag har slutat med att skriva lappar som inte är underskrivna. Jag har bestämt mig för att stå för vad jag tycker och skulle någon ta illa upp så kan de få konfrontera mig. Jag skriver ju inte arga lappar utan anledning :P

2010-01-19 @ 19:15:11
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Emma

Okej, jag hoppas bla på top shop. Nej har ju inte de, men kollade deras hemsida precis och dom verkar ha rätt snygga kläder iaf. :)

Är dom dyra? Du vet, man har ju inte så mkt pengar när man pluggar så inte ofta man kan hsndla något dyrt. :P

2010-01-19 @ 19:15:54
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

Marie.

Jaaa, haha jag har ju en fond! Alla pengar som micke vinner när han spelar poker hamnar i min fond, en del pengar som han inte vinner också :P



Det är min fond det! I love! Det är liksom fonden som gör att jag får allt som jag vill ha :P

hahahahahah!! BORTSKÄÄÄÄMD!

2010-01-19 @ 19:16:33

Marie.

Han spelar ju poker lite då å då..Det han vinner där inne får jag! Eller så pekar jag bara ut något som jag skulle vilja ha eller kan tänka mig å sen vips, har jag det i mina händer nån dag senare! :D Det är toppen!



Pengar får jag aldrig, inte sådär.. det är bara det att han gärna skämmer bort sin prinsessa :D haha märks inte det? Kan inte sluta tjata om det men.... THAILAND!!!! hallå eller? vem ger någon en sån sak efter några månader bara?

2010-01-19 @ 19:22:26

Jennie

hehe tack :) Om du går in i htmlkoden (ändra redigeringsläge) och skriver följande <font size="3">ordet</font> så blir det storleken du anger. Skrev bara en 3a här som förslag.. Men om du senare går tillbaka till "enkla redigeringsläget" så tas denna info bort. Så detta bör du alltid göra när du skrivit klart inlägget.. hoppas du förstår? kram

2010-01-19 @ 19:23:57
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Emma

Allvar? Underbart ju, speciellt om man älskar shopping som jag. :) jag googlade och kom in på newyourker.dk tror inte att man kan beställa därifrån. Rätt synd, dom hade nog tjänat på om man kunde. :P

2010-01-19 @ 19:26:19
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

Marie.

hahahah såååå bortskämd är jag väl inte? Det är ju inte så att jag får nya saker varje dag?... Det går faktiskt några dagar mellan, men sen han säger att han vill göra det för han tycker om att se mig glad, å för att han själv vill se mig i sakerna.. Sen självklart vissa saker får jag bara sådär utan att jag ens sagt något.. å det kan minsann vara allt möjligt! hahaha!! Han är lite svag för kostymer :P hahahaha!! Jag ska få en städoutfit nu i veckan, tror att den redan är hemma faktiskt.. Precis som ditt paket är :D



Kanoners! Då kollar vi det ikväll också! Guuud va skönt det hade varit att bara "herrå!!!"



Bläää, snart ska jag ut å traska.. synd att jag inte har nån fungerande kamera just nu, kunde tagit kort på alla kaniner när jag pratat med dem, de kanske skulle ställa upp på en gruppbild ;)

2010-01-19 @ 19:30:42

Marie.

Hanjobbar nog sent om jag inte minns fel, kan kolla med honom sen :) Mendet blir på dagen, vi har hittat ett PERFEKT tåg eller ah två, för vi ska ju tillbaka också :( Men det blir vid ett tiden om jag inte missminner mig helt fel. Men jag ska kolla upp det sen också!



Klart inte att vi glömmer det! Guud, alltså Sandra jag vet inte om jag någonsin verkligen känt såhär mycket för NÅN innan å DÅ har jagtyckt att det var starka känslor. Detta som jag känner nu.. det finns inte några som helst ord att beskriva det med! Precis som jag skrev i mitt inlägg.. Det måste verkligen upplevas för att känna allt det jag gör nu. Jag är så in-i-helvetes-kär att jag.. jag vet inte! Det är obeskrivligt å overkligt!



Burr, kommer jag verkligen göra! En annan ska kolla lägenheter å mumsa på tacos.. haha men duuu!! Du måste hålla tummarna för mig imon, jag ska träffa hans mamma imon! AAHHH!! första gången! haha jag dööör...



Klart att det är paket till dig, hallå? du fyller ju år! Men jag har en del saker kvar att göra, gällande din present så jag borde sätta på ett kol fall sanningen ska fram! :P Men det viktigaste är fixat iaf! :D

2010-01-19 @ 19:40:45

Cissi

Ja kan la ställa en fråga :P

Vad är det BÄSTA du vet..i materiella ting då =)

2010-01-20 @ 11:29:02
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0