hjälp med ny bloggdesign!



jag har suttit och funderat inatt när jag har jobbat och jag vill verkligen göra om min blogg. problemet är bara att jag inte har den blekaste aning om hur man gör.


finns det möjligtvis någon underbar själ som är grym på photoshop och på hur man fixar här inne på blogg.se - och som dessutom skulle kunna tänka sig att hjälpa mig?


kontakta i så fall mig genom att kommentera detta inlägget eller skicka iväg ett mejl till [email protected].

ni anar inte vad det skulle betyda och hur glad jag skulle bli...



Anna

Varje vår och höst så jobbar jag med uppdateringarna i sminkmontrarna dvs fixar säsongens nyheter.

Jag introducerar varorna för butikspersonal och eventuella kunder som kommer fram och frågar.

Det är riktigt roligt, jag ska passa på att smygfota någon dag så du får se vad jag pysslar med om dagarna nu ett par veckor framåt. :)



Hur har din dag varit? Har det snöat något mer hos er?

Har har det varit riktigt snökaos, storm, snö och inga plogbilar nowhere to be seen.



Vad ska du hitta på i helgen då? :)

2010-01-28 @ 19:12:05
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Linnéa

Jag hjälper dig gärna :)

2010-01-30 @ 15:32:03
Bloggadress: http://linneeaj.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0