i drömmarnas värld

just nu sitter jag bara och drömmer.
jag drömmer om att åka bort, långt bort till värmen tillsammans med paul. det hade varit så himla underbart att bara dra. men vardagen med jobb och hem samt ekonomin vill annat. :(

jag ska i alla fall göra allt för att spara ihop så mycket pengar som möjligt så vi kan åka när sommaren är slut. och jag kan säga att jag längtar.

kanske man kan boka redan nu och betala en del nu och resten senare i sommar?
eller det funkar inte så?
hur funkar det egentligen när man bokar resa?



Emma

Jag går ju sissta året på gymnasiet, fast jobbar extra som servitris i bland (:

2010-01-12 @ 19:08:42
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

B

alltså det beror på vilket bolag man åker med. som t.ex apollo, där betalar man en bokningsavgift, sen får man ett datum där allt sen ska vara betalt.

vart är du sugen på att resa? :) gå in på msn!

2010-01-12 @ 19:21:30
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

marie

Kissunge!!glöm för faaan inte bort att vi ska åka :)) Att vi ska prata om det iaf!



Just de ja! men då äre bloggen som gäller heeeela kvällen nu :P

2010-01-12 @ 19:21:58
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

B

sv: haha de du, det är det många som frågar... vi prioriterar väl i ekonomin, men sparar på varsit håll. det är tur att jag fick utbilningen av mamma och pappa, annars hade det blivit lite frånvarande med reskassan när man åkt dit.

2010-01-12 @ 19:23:36

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0