kvällens shopping

nu är det andra gången jag lägger upp det här inlägget. hoppas tusan att det funkar den här gången. hade gjort det perfekt förra gången, men aja. skit i det nu. det är dåtid!

som sagt så gjorde jag alltså en hel del shoppingfynd idag på väla, kollade igenom butikernas väl utsorterade rea-avdelningar och det var inte mycket kvar. men det får man ta när man är ute på mellandagsrea så sent som tätt inpå januarilönen. hehe.

men följande saker fick följa med mig hem idag:

strumpebandshållare H&M 20:-

puder H&M 49:-


tunn svart kofta av längre modell Gina Tricot 49:-

tunn grå kofta av längre modell Gina Tricot 49:-


mörkgrå tunika med paljetter och sidenband Gina Tricot 49:-

grå big-T med nitar Gina Tricot 49:-


lila t-shirt med silvertryck Gina Tricot 49:-


riktigt mycket fick jag för pengarna. är verkligen supernöjd. här är alltså grejer för nästan 1000 kronor och jag betalade bara ungefär 300 kronor. helt sjukt! men nöjd är jag, minst sagt!

tänkte även visa spelet jag hämtade ut på maxi. ska köra det imorgon, tror det är superbra! men för att verkligen visa vad det är för film så hittade jag ett videoklipp på youtube. kolla in själva:



jennie

Fan vilka fynd! snygga kläder!

2010-01-21 @ 12:07:35
Bloggadress: http://geekinfashion.blogg.se/

Emma

Haha nu ser jag, va nog inte så långt ner och läste innan :P Riktigt snygga kläder du hitta. Haha nej men det funkar inte att ha pengar och säga att man inte ska shoppa ;P

2010-01-21 @ 21:27:39
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0