mardrömslikt

usch. jag mår verkligen inte bra. jävlahelvetespisskassvärdelöst mår jag om jag ska vara ärlig. har jobbat i natt. sen var det att köra och hämta en full sambo och det var blandade känslor där kan jag säga.
nu ringde dem från jobb och vill jag ska komma in och börja tidigare, och jag som måste packa klart det sista och fixa inför resan. gosan måste lämnas också. gud va mycket jag har att göra. det resulterade i att jag fick gå upp ganska tidigt och sova typ nästan ingenting. och så ska jag jobba mer än tolv timmar nu. härligt. eller inte. jag vet ärligt inte om jag kommer att klara det. såg mig själv i spegeln innan när jag var på toaletten, mina ögon är helt rödsprängda och ansiktet vitt som snö. men det ändrar väl sig. :(

paul var ju på nyårsfest igår och är hur bakis som helst idag. inte alls bra. därför får jag göra allt ju. snyft.

allt görs med blandade känslor.

nu måste jag stänga ner allt vad datorer heter och fortsätta.

tjingeling.


B

du kommer klara dagen galant ska du se!

2010-01-01 @ 14:46:38
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Jennie

Hoppas du mår bättre nu!

2010-01-01 @ 20:41:22
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0