min paul = tv-stjärna

vi sitter nu bänkade hela gänget framför TVn och Bygglov på TV4.

i somras var det nämligen så att firman som paul och pappa jobbar på fick erbjudande om att vara med och hjälpa till i bygglov i ett av deras projekt, och det är just det programmet som visas på TV nu ikväll.

klicka in på tv4play och vidare till bygglov och säsongens första program!

vid ett senare tillfälle kommer jag att lägga upp en länk till programmet och även tala om vid vilka minuttal i programmet som paul och min pappa är med! OM dem är med, för det vet jag inte än. men det är dem säkert, dem blev ju filmade flera gånger. hehe.

sååå. BÄNKA ER NU FRAMFÖR ER TV!!!


Cissi

haha ja tyckte den var okej och du lät inte alls konstig :P men man tycker det :P



Hehe var inne och kikade en snabbis...vem av dom var de :P såg en med vit mustach och någon vid en spis typ :P



Jag har endel mitt inne i malmö...vet inte vad de heter men dom bor i nått som kallas trianglen eller nått liknaden..sen har ja endel i trelleborg och så :P



Kram

2010-01-05 @ 20:48:40
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Anna

Jag fyller år den 24 september så det är ett tag kvar tills dess.



Det ser jättehärligt ut på alla bilder, dock lite kallt! :)

Nu Längtar jag massor tills vi ska till fjällen, jag vill åka nununu! haha



En av mina barndomskompisar är ljud/ljus/bild tekniker på på Bygglov, vilka sjuka sammanträffande. Jocke heter han. :)



Har ni varit med på någon afterski ännu? :)

Kram

2010-01-05 @ 22:44:50
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

EN MASJÄVEL

hon är en bondkatt kan slänga upp lite bilder på henne sen! :D hihi har kastat upp biler på mina gamla ponnisar och min hund idag:p

2010-01-06 @ 00:55:49
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

natta

hej gudd vilken fin blogg!

hoppas du kunde kommentera min!:)

2010-01-06 @ 11:05:23
Bloggadress: http://hellokitttys.blogg.se/

Nathalie

Alltså grenadine är den du skall ha, den är gjord på granatäpllen eller ngt i den stilen, men det är en enda röda som finns så att säga, så du köper den som heter grenadine på flaskan alla heter ju olika, grenadine e den röda :)

2010-01-06 @ 11:18:51

Emilia

Jag såg programmet =) Men blev lite besviken av att man bara såg Paul & din far en väldigt kort sekvens =( Med det slitet kunde dom gått fått vatt me lite t!!

2010-01-06 @ 11:45:28
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0