semestern slut :(

då var semestern slut, buhuu! :(

idag ska man tillbaka till jobbet efter att ha varit ledig i lite mer än en vecka. tråkigt men sant. ska jobba nu mån, tis, ons och torsdag. jobbigt med fyra dagar på rad men sen har jag ju helgen ledig i alla fall, då ska jag ha kalas!

men när vi kom hem i lördagskväll var det så himla härligt att komma hem till ett städat hem utan massa julpynt överallt. ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till den "vanliga" vardagen nu. skulle egentligen ha tvättat igår så vi får massa saker rena från semestern, men jag orkade inte. får ta det till helgen istället.

vi hämtade även hem vår söta gosan i lördags, det var det första vi gjorde när vi kom hem. och gud så skönt det var. har saknat henne oerhört mycket. och det märktes att hon hade haft det bra, och det kändes skönt. men samtidigt tyckte hon att det var skönt att komma hem. hon har varit så grymt kelig och mysig sen vi hämtade henne.

ärligt talat så har jag inte något speciellt att berätta idag. det har inte hänt så mycket sen vi kom hem ju. ochb nu ska jag packa lite saker som jag kommer behöva i veckan när jag sover i svalöv mellan arbetspassen. ska väl försöka att göra en matlåda till också så jag slipper handla mat ute, är så trött på det.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0