slagen hjälte!!!

usch ja, det är precis så jag känner mig. helt slut i huvudet och i kroppen. och ont i ryggen har jag också efter allt tvättande, städande, diskande och fan vet allt.
det allra värsta är att jag känner mig bara slutkörd, inte alls trött på det sättet så att jag hade kunnat lägga huvudet på kudden och somna bums. konstig trötthet med andra ord.

men jag ska faktiskt ta kudde och täcke och lägga mig på soffan. paul lär ändå inte komma hem förrän jag har vaknat så det är ingen risk att någon väcker mig där imorgon, man är ju alltid mer lättväckt på soffan. eller ja, jag är det i alla fall.
en film blir det. vet dock inte riktigt vilken än. men recension kommer såklart, som alltid!

bjuder här på en gammal bild, tror den är tagen precis när vi fick gosan.
se så liten hon var där...



förresten, imorgonkväll ska jag laga en riktigt härligt god maträtt som jag delvis kommit på själv. recept och bilder kommer imorgon, så håll utkik!!!


EN MASJÄVEL

jaga men va kul! vart pluggade han till det``?

2010-01-16 @ 11:20:04
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

Cissi

hehe..usch vad det suger att behöva göra allt själv :P men de är sant man får mer gjort när man är själv :P

min fredagskväll har varit lungn som vanligt =)

I kväll är det ta om att vi kanske ska bowla =) vi får se vad vi hittar på ^_^

2010-01-16 @ 13:29:14
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0