snöat inatt ?

nu ska jag stänga ner datorn och bege mig till jobbet.
men gud så mycket snö det är ute, vilket jag upptäckte nyss när jag drog upp persiennerna i sovrummet.
brrrrr. det kommer bli askallt ute i natt känner jag.



Emma

haha ja gud va kul :P

känner du några andra härifrån då? eller du har inte varit här så mkt kanske?

2010-01-18 @ 15:28:18
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

Marie.

Älskling! Jag saknar dig så att det gör ont i mig! Jag vill flytta, jag tänker flytta! Det finns inte så mycket kul att göra här.. Tror du det finns någon bra lägenhet i närheten utav dig? :D



Puss

2010-01-18 @ 19:42:18

Marie.

Nix ska hon inte! Kanske lika bra det :P haha! Elak jag är! hahahahaha!!



Ska jag bannemej göra, ska kolla på engång! :) Kan jag chocka micke sen med att säga att vi ska verkligen flytta :P Det finns väl ett ica där också med chark? ahhaa!!! ahhahaha :P



Guuuuud va jag längtar! Jag vill att det ska vara den 30:e nu.. Orkar inte vänta längre nu!

2010-01-18 @ 20:14:03

Sama

Tack så mycket! Haft en bra dag? :)

2010-01-18 @ 20:34:24
Bloggadress: http://idioot.blogg.se/

Marie.

Klart att du får det! Ingen som ser adressen till nya ändå :) Så inga som helst problem! :D



Tack så mycket gumman! :) Tycker faktiskt själv att den börjar arta sig. dock ska jag göra nån mer header denna är ju bara nu över alla hjärtansdag å sådär.. sen blire nog en annan :D



Ahh, båda två är så trötta på borås så vi vill här ifrån! Å varför inte till ett ställa där men iaf känner nån :) Mycket roligare! :D

2010-01-18 @ 20:37:03

Sama

Jag har vart i skolan sen kom jag bara hem och gjorde läxor :D

2010-01-18 @ 20:39:22
Bloggadress: http://idioot.blogg.se/

Emma

Nja hon är ju rolig att läsa iaf, sen är hon ju rätt smart med. Asså att hon lyckats bli känd och så. Men ja, hon är lite väl överdriven ibland :P

2010-01-18 @ 20:48:18
Bloggadress: http://mjauu.webblogg.se/

Marie.

Hade varit hur underbat som helst! mycket roligare att gymma ihop ju! Kan ju alltid hoppas på att det blir så :) Men jag måste gå klart min kurs först tror jag.. måste ha något att göra, för vad ska jag sysselsätta mig med nere i skåneland annars?



Baaahh! Varför ska man vara sjuk för? haha, vi drar utomlands istället? Vi flyttar till värmen! ahha :D



Men jag håller med dig, det hade verkligen varit toppen!

Naaah, jag tycker att den är lite för gullig... Eller vad man ska säga.. Ska ha en som är lite mera "ego".. haha det är ju faktiskt MIN blogg :P



2010-01-18 @ 20:56:03

Marie.

Fyyyy!! tycker synd om dig! Haha, tänk va bra det hade varit fall jag bodde där nu, då hade jag kunnat terrorisera dig med att försöka börja jobba på samma jobbs å kunde vi jobbat ihop :P haha! Det finns ju bara en massa bra saker med att flytta neråt ;)



Jo klart att han är det, men i min header behöver han inte vara! haha! Där vill jag vara lite ego, du vet ju hur jag är :P

2010-01-18 @ 20:59:47

Mikaela Urbom

Jag vill inte ha mer snö nu :(

2010-01-18 @ 21:30:33
Bloggadress: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Emilia

Ja jag fick en smärre chock när jag såg snön tidigt imorse.. Fick lite stress känsla där när jag skulle köra hehee

2010-01-18 @ 21:56:25
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0