snömassor utan dess like



jo minsann, det har varit så himla mycket snö ute att jag knappt kan tro det. detta är nog den vitaste vintern på många många år. snön har ju legat nonstopp nu i över en månad, och det hör verkligen inte till vanligheterna!

snöstorm och blixthalka har medfört massor med störningar i trafiken och man kunde verkligen inte hålla den angivna hastigheten på vägarna. det gällde att köra försiktigt, även nu på vägen hem fick jag ta det lugnt. plogbilarna har hållt på hela natten och det är långt ifrån bra. vill inte ens tänka på hur det kommer att se ut om ca 1½-2 timmar när alla "vanliga" människor ska till jobbet. är glad att jag inte är ute och kör då.
på det sättet är det riktigt skönt att jobba natt och sluta den tiden som jag gör, för oavsett väder så är det nästan bara jag på vägarna när jag kör hem och då kan jag köra precis hur långsamt och försiktigt jag vill för att vara på den säkra sidan.
det kan man liksom inte när det är enmassa medtrafikanter också. härligt med andra ord!

här kommer lite bilder som visar snömassorna för dem som är intresserade!



 

helt sjukt mycket med andra ord. ett ställe där jag går på nätterna har en sjukt häftig sak på ett av sina fönster, lite smått läskigt men hur coolt som helst.

givetvis kan jag inte tala om var, men visst ser det här ut som taget ut vilken rysare eller skräckfilm som helst?




bara blodet som saknas ju. haha.

nej nu ska jag se om där är något skojigt på tv3play, kanske blåsningen. har aldrig sett det men har hört att det ska vara bra. blir dock något inlägg till som krävs att vara för sig själv. hehe. ;)

men godnatt allihopa!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0