tiden går fort när man har roligt



jo det kan man verkligen säga att den gör.
idag har jag nämligen suttit i receptionen tillsammans med min kära lisette. vi har snackat massa skit och bestämt massa roliga saker inför festen den 30e. gud va kul det ska bli!
ett par arbetskollegor kommer antagligen också att infinna sig hos mig då, ser fram emot det som fan!

tiden börjar nu närma sig slutet här och jag ska ut i kylan och jobba. ska bli skönt, men kallt.

och sen när jag kommer hem från jobbet i natt ska jag se paradise hotel, det blev ju inget med det igår för tydligen skulle programmen inte läggas upp på tv6play förrän nu ikväll efter att dem sänts idag. knasigt men visst, man får ju acceptera det. man har inte mycket val. så jag fick istället se arga snickaren igår. skittråkigt, så jag somnade, men det var väl tur ändå. behövde verkligen sova.

usch vad jag är hungrig. men det är inte middag förrän halv tolv. vet inte om jag kommer klara mig tills dess. buuhuuu. :( men jag får väl hålla mig. hehe.

nu ska jag stänga ner.

tjingeling

 

 



Cissi

haha jaa..men hade vi bott nära varandra hade vi nog tränat med varandra :P



ja för fasen klart att ja hade gjort de =) ja gillar kalas/fester hähä



nä ja kan förstå de men de e ju endån skönt att få sova "hemma" om man nu ska sova någon stan :P



Kram



2010-01-12 @ 22:11:04
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

EN MASJÄVEL

ååå nej fan va kaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt!! :S



hur mår du nu då?

2010-01-12 @ 23:34:41
Bloggadress: http://mandyego.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0