"till blondinbella"

såg i blondinbellas blogg för en stund sedan att hon sökte tips på förvaringslösningar till hemmet. och på det sättet som hon förklarade det så kände jag att jag faktiskt hade ett riktigt bra tips som motsvarade det hon sökte.

därför skrev jag en kommentar till henne och berättade att jag lägger upp en bild på mitt tips här i bloggen. så vi får se om hon kommenterar eller svarar.
har nämligen fått intrycket av att hon struntar i sina läsare, kanske inte bokstavligt, men om man kommenterar något så får man aldrig något svar. så därför är detta ett test!

här kommer i alla fall mitt tips:

IKEAs bokhylla EXPEDIT som ju är en riktigt bra, praktisk och snygg bokhylla men som även kan användas som "skärmvägg" för att skärma av mellan två rum utan att ta bort känslan av öppen planlösning.

det som är så himla bra med den är att den finns i många olika färger och träslag och i många olika storlekar och med många olika utseenden. man kan passa ihop olika möbler på ett riktigt snyggt och roligt sätt för att det ska bli så personligt som möjligt.

vi har den själv hemma i svartbrunt där vi har satt tapet på baksidan för att göra den mer personlig och så att den passar in i vårt vardagsrum.

 

såhär ser den ut i alla fall:



marie

Tror du att hon svarar?

Haha, skriv ett till inlägg annars till henne:D



IIhhhhh.... hjärtat!!!! kan man vrida fram klockan?



2010-01-11 @ 19:11:07
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

carolina

Hej! jag har också den hyllan hemma och det var ju snyggt att ha en tapet bakom, tack för tipset! (även om de var tillägnat Blondinbella) hehe

2010-01-11 @ 22:08:48

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0