today's business

idag har jag inte bloggat speciellt mycket, eller ja, det har inte kommit något inlägg alls om jag ska vara ärlig, fast det har ni nog märkt.
jag har haft fullt upp hela dagen. tänker dock inte gå in på här vad jag har gjort, det är för personligt. eller rättare sagt, det rör inte bloggen eller mitt eget liv det minsta så det känns fel att hänga ut någon annan på det sättet. hoppas ni förstår.

men mina äventyr nu under kvällen kommer jag definitivt berätta om.

efter att jag och paul ätit middag körde vi upp till maxi för att hämta ut min nya kontroll till mitt wii, så vi kan spela mot varandra, och även ett spel kom med i paketet. är supernöjd. därefter begav vi oss till helsingborg för en snabb runda inne på väla, främst för att hitta ett par träningsskor åt honom. han äger inga nämligen och nu när han ska börja träna med tobbe så behövs det ju! :) han har ju aldrig varit någon träningsmänniska såå direkt.
men jag fick ju ta några turer i ett par butiker jag med kände jag, hade ju fått ett presentkort när jag fyllde år. och jag hittade faktiskt ett par fynd! är supernöjd i alla fall.
ska visa er vad jag köpte om ett tag, måste bara fota det först. hehe. ska även visa det underbara spelet jag fick hem i samma inlägg!

efter turen på väla körde vi vidare upp mot biografen för ett besök där. vi såg filmen avatar. det var i särklass den bästa filmen vi båda sett på mycketmycket länge, flera år faktiskt. såhär på rak arm kan jag inte ens komma på någon film som var bättre.
så, alla ni som inte sett den, ta och gör det. vi funderar på att betala pengar för att se den ännu en gång, fast den gången i 3D. vi såg den som en vanlig biofilm idag nämligen.

nu har paul nyss gått och lagt sig och jag tänkte spela lite wii för att höja min level i pingis så den är riktigt bra imorgon när vi ska mötas i det. hihi.
ska ta och fixa bilder på mina shoppingfynd också! :)

ciao!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0