vad tror ni om den här metoden?



det finns ju otroligt många olika metoder och hjälpmedel att välja mellan om man vill gå ner i vikt. man blir nästan överöst med olika saker vart man än är.

för en liten stund sedan fick jag pröva den här av en arbetskamrat.



hon hade med sig det där "chokladet" och det var verkligen supergott. kanske man skulle testa detta? jag tror personligen inte det räcker helt och hållet, man kanske får käka någon frukt emellan också.

när jag jobbade på shell så var där en stamkund som berättade om detta och att han åt/drack något av detta till samtliga måltider varje dag och att han på söndagskvällen belönade sig själv med en riktig middag, och denna såg han fram emot hela veckan och blev motiverad att fortsätta och så.
och han hade gått ner 8 kilo när vi pratade om det.
om det bara är gott och inte smakar lika illa som dem flesta andra såna soppor så kanske det är värt att testa. för om man sen kompletterar med lite träning så blir det kanske ännu bättre.

vad tror ni?


linda

Hejhej.

Jag har testat den och man längtar verkligen efter mat. Jag kunde verkligen inte bara dricka dom dryckerna så det funka inte för mig. Min kompis gick också på dom fast innan mig, hon gick ner 13 kilo men när hon började äta igen så gick hon upp igen. Nu har hon gått upp 16 kilo!!!!!!!!



Jag tror att det som funkar bäst är att äta mindre och nyttigare och speciellt att röra på sig, det är verkligen det viktigaste.



Allt bra med dig förresten? Har inte sett dig sen jag var liten och bajsa i blöjan i princip, haha :p

2010-01-13 @ 19:55:27
Bloggadress: http://buehue.blogg.se/

Becca

Jag provade just choklad för ett par år sedan, och jag klöktes varje gång jag skulle dricka den. Jag drack kanske bara 3 stycken påsar, sen slängde jag hela paketet, vilket var en waste.

Men visst, det kan fungera på vissa - att kickstarta med, men jag tror inte det håller i längden. Hoppas ud inte tycker jag va för negativ nu haha.

2010-01-13 @ 20:35:00
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Sophie

Min kompis gick ner 5 kilo med den metoden, men jag tror mer på träning faktiskt, man kanske kan kompinera?

2010-01-13 @ 21:49:38
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Jennie

Nu har jag inte provat just den, men har provat en hel uppsjö av andra sorter. Det fungerar, men akta dig för att träna för mycket. Den jag tycker bäst om är den som de säljer på apoteket, ModiFast. Den finns i olika smaker, och de flesta smakar riktigt gott. Speciellt chokladen, den slinker ner som vilken chokladmilkshake som helst. Åhhhh, det är ju nästan som om man borde pulvra en tid igen.

2010-01-14 @ 10:34:58
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Emma

inte att rekommendera helst inte om du ska träna också, för de orkar du inte, har ingen kraft till det :P

2010-01-15 @ 22:13:59
Bloggadress: http://diiiiva.blogg.se/

Emma

Inte denna sorten, men testade nutrilett. Och mådde inte alls bra med all träning så fick lägga ner. Men du kan byta ut måltider ju, inte köra fullt ut på det :p

2010-01-20 @ 17:45:42
Bloggadress: http://diiiiva.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0