anticimex kommer på besök

paul ringde mej i morse och berättade att djuren i skafferiet inte försvunnit, vi har verkligen gjort hur mycket som helst för att få bort dem men dem vill inte. han hade tittat efter och dem finns under golvet och bakom golvlisterna i köket. skitäckligt.

jag ringde anticimex innan idag och dem ska komma och sanera. paul skulle fixa den del av saneringsarbetet som vi måste göra själva idag. usch vad glad jag är att jag inte är hemma. hatar såna små kryp. BLÄÄÄ!!!

känns bara sådär med tanke på att man bor i lägenhet på tredje våningen, vi har det faktiskt inte äckligt hemma som så många andra, så att behöva ta hem anticimex känns lite pinsamt. jag vet inte, kan inte riktigt beskriva känslan. men usch är väl rätta ordet.



just nu sitter jag på jobbet och bara räknar ner timmarna. efter nattens pass så jobbar jag bara imorgon också sen är det semester för hela slanten!

fick mitt lönebesked idag också och det är allt annat än negativt kan jag säga. blev skitglad!

 

nu ska jag ta och läsa lite i min underbara bok som ni snart får boktips om!

 

ciao!

bloggat från mobilen



Sophie

Fast det är ju skit bra tycker jag det låter som, då är dem eftertraktade. Hade jag inte haft min hade jag väldigt gärna velat ha en av dina, dem är svin söta!

2010-07-14 @ 20:26:00
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0