dagens äventyr!

idag händer det mycket. jag vaknade typ nyss av att therése ringde, hon blev lite sen. men det gör ju inget eftersom jag inte har vaknat än. ska ta och gå upp strax, tänkte bara blogga lite först. måste nämligen ta på mig ridkläderna och sticka ut till stallet, för sen när therése kommer så ska vi göra iordning lite picknick och sticka ner och lägga oss och steka på stranden. gud va mysigt det ska bli.
speciellt med tanke på att jag inte känner så många här i ängelholm och jag har ju inte någon direkt som jag bara kan sticka ner till stranden med sådär. därför är jag extra glad att hon kommer idag! :)

sen ikväll blir det bio med paul. supermysigt! :)
vi ska se eclipse. hoppas den är bra. men det kan jag berätta om sen när vi har sett den.

 

en sak till ska jag göra innan jag sticker till stallet, och det är att kolla vad som finns i mitt nelly-paket. var och hämtade det igår när jag körde hem från svalöv. men jag har inte öppnat det än. fast jag vet vad jag har beställt så är det ändå spännande.

nelly har ju storrea nu! då kan man inte låta bli...

 

visar sen vad jag fick hem!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0