dags att göra nåt nu då?

hmm. jag har bara precis rest mig från sängen och gjort frukost. sen har jag återvänt hit och lagt datorn i knäet och bara glidit runder på vårt underbara fenomen internet.

 

frågan är om det inte är dags att klä på sig ridkläderna nu. therése är på väg också, pratade med henne nyss nämligen. ska möta upp henne i munkaljungby om en stund. så jag tror faktiskt det är dags att gå upp nu. haha. hon ska ta bilder på mej när jag rider så det ska ni få se sen. :)

 

jag var förresten inne på hm's hemsida innan och gud vilken rea, precis dem sakerna jag har tittat på i stort sett hela försommarn var det rea på. kunde jag låta bli tror ni? nepp. men jag handlade bara för 400 kronor och det är ju bra. med tanke på att ordinariepriserna på sakerna jag klickade hem var värda runt 1500 så får jag väl vara nöjd med det.
tycker ni inte?!

ska visa vad det blev sen när jag har fått hem det. blir väl i nästa vecka nån gång, brukar inte ta så lång tid.

 

nej men nu är det allvar i leken. bloggar mer ikväll.

 

ciao!



maddie

det e ju rea nästan överallt nu, man bblir ju tokig ^^

2010-07-03 @ 21:37:17
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0