jävla helg

äntligen är den här helgen över. inte för att det inte har varit skönt att ha semester men det har varit så himla mycket annat som inte alls är så trevligt.

vi har ju som bekant haft massa äckeldjur i skåpen i köket. dem hade spridit sig upptäckte vi, vilket innebar att vi fick tömma i stort sett ALLA köksskåpen och packa ner allt i flyttlådor och fullkomligt gasa ut djuren med RADAR. vi har inte sett något levande kryp alls idag. men vi har själva mått dåligt och varit oroliga i magen, tror inte det där sprayet är så hälsosamt för människor heller när det sprutas i så pass stor mängd som vi har gjort. men det har funkat iaf. och det är ju tur.
det enda tråkiga är bara att allt är så himla bökigt nu när man ska laga mat, alla saker står på balkongen och man får springa fram och tillbaka som en jävla jojo när man ska ha nåt.

sen inte nog med det så har vi städat hela hemmet fruktansvärt grundligt och det är så rent här att jag nästan inte tror det själv. :)
har dessutom börjat packa för semesterresan, och så har vi städat och tvättat pauls bil som vi ska köra iväg på semestern med. då kan vi ju inte ha massa målargrejer i den.

nu har jag precis kommit hem från stallet, en riktigt mysig ridtur, men stackars hifhof tyckte att alla flugor och knott var jättejobbiga. inte lätt.
fan va glad jag är att jag tagit upp det intresset igen, det är helt jävla underbart!

paul kommer snart hem, han har varit och spacklat hos mina kusiner. så jag får väl passa på att duscha nu innan han kommer. så kanske vi förhoppningsvis kan mysa och se på film sen. men jag måste fixa håret också, blir lockar. :)

sen imorgon är det dagen med stort D. ska få finbesök från borås. längtar attans mycket. hoppas på strålande väder så vi kan ligga och steka på stranden, sen på eftermiddagen blir det väla och på kvällen ska jag laga taco och så ska vi eventuellt ut också. hoppas det är några ställen öppna i ängelholm imorgon, men det ska jag minsann ta reda på! :)

nu kallar duschen.

ciao!


marie

2010-07-18 @ 21:43:44
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

hahaha, råkade nog skicka iväg en kommentar utan någon text... sorry!



Jaa men alltså, det är aldrig bra att se fram emot något för mycket.. så istället tänkte jag att jag ska tänka att det blir tråkigt? så blire superbra?! Fattaru? :D



Blir galen, skulle spelat sims ju men det går ju faaan inte!! Flippar! SKa be micke när han kommer hem när vi egentligen borde packa å göra annat. Jag kanske ska strunta i sims istället.. haha Joo det ska jag, jag ska ställa mig å bränna fett istället! Japp wii blire! Sen packning :D Sen KANSKE sims... gick bra i att strunta i det eller hur?!



Fyyattans va jobbigt! Men är ni bättre nu? Vi kanske kan flytta in allt imon? Jag vet inte hur sånt funkar..



Imon imon imooooon... Imon är jag i skåneland! Haha myyyyyyys :D

2010-07-18 @ 21:46:53
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Cissi

Uscha, det lät inte trevligt alls :O vad är det för kryp då?



Men där emot lät det trevligt att få åka iväg :D själv kommer ja ju jobba som sagt. Ja sommarjobbar på ett hem för psykiskt sjuka människor..vilket är väldigt spännande och kul :D

2010-07-19 @ 08:36:30
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Nathalie

varit i sthlm ännu :S ?

2010-07-27 @ 14:56:42
Bloggadress: http://citymom.blogg.se/

Jennie

Hoppas denna helg blir bättre ;)

2010-07-30 @ 13:19:37
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0