kattungarna redan tingade ?

det har hört av sig tre oika personer idag som alla varit intresserade av våra söta små kattungar, och alla tre har varit intresserade av varsin. känner sjukt bra att man slipper välja vem som ska få den.

det allra bästa är också att det verkar vara otroligt seriösa personer alla tre och att kattungarna får otroligt fina hem. till helgen ska dem komma och titta på dem och träffa dem för första gången. känns lite sådär, bra men separationsångest. men dem ska ju bo hos oss till början av september så jag får busa och kela med dem mycket mera! :)

men jag satte in annonsen igårkväll och det har gått sjukt snabbt. trodde inte det var så lätt att bli av med dem faktiskt, med tanke på att vi tar lite mer betalt än bara en hundring som dem flesta andra på blocket.

menmen. nu ska jag återgå till jobbet. eller ja, jag jobbar hela tiden, för fullt. men stänga ner mobilinternet iaf, så jobbigt att sitta och knappra på telefonen. haha.

ciao!

bloggat från mobilen


maddie

hoppas de små kissarna får ett bra hem!



sv: vilka dagar e ni i gbg? jag e ganska upptagen nu dessa dagar. kommer jobba en del, men ngnstans skall det väl gå och klämma in :)

2010-07-14 @ 00:01:01
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Sophie

Så himla söta är dem, kollade precis bilderna på blocket :)

2010-07-14 @ 13:41:59
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0