längtar längtar längtar

jag har nog aldrig längtat såå till en semester som jag gör nu. det är helt sjukt. jag vill verkligen att denna helgen ska vara över när den precis börjat, sen dem tre passen jag har nästa vecka vill jag bara ska va förbi så min semester kan börja.
då är det packning. och sen drar vi på vår sverigetripp. gud vad jag längtar. det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. och paul är också sjukt entusiastisk.

bara kattvakt som återstår att fastställa, det ska nog inte vara några problem men vi måste få det fastställt.

nu ska jag stänga receptionen, och därmed också internet på min mobil, kan ju inte hålla på med det när jag kör bil. haha. skulle inte se bra ut, finns risk för olycka då. och det vill vi ju inte.

hoppas ni andra får en trevlig helg!

bloggat från mobilen


Sophie

Förstår att du längtar!

Jag ska tillStockholm någon gång iallafall, men det blir nog inte denna sommaren, har sagt till pappa att han kan bjuda men det verkar inte som att han nappade på den idén :p haha...

Ja det gör jag, jobbar fyra veckor framåt nu men det ska bli gott med pengar sen :)

2010-07-10 @ 15:33:06
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0