new shoes :)

den här månaden bestämde jag mig för att spara massa pengar istället för att shoppa kläder och så men skor blev det minsann och sjukt sköna är dem.

skopunkten är fan bra, att det är halva priset på det andra paret och om man köper tre par så får man det billigaste paret gratis. sjukt bra koncept! när vi handlade dagen innan midsommarafton så köpte jag två par. dessa på bilden nedan och ett par likadana i svart. hittade inte någon bild på dem i svart tyvärr. ville haft dem i vitt också men där fanns inte min storlek tyvärr.

dem kanske inte är så mycket för världen när man ser dem såhär bara, men dem är faktiskt riktigt sköna trots att dem är högklackade och det känns som att det är bra att träna i, kan ju inte ha alla mina andra underbara högklackade särskilt länge men dessa kan jag ha i timmar utan att det känns. så det är bra träning inför mina andra skor! :)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0