rinnande svett och...

...städning!

det är inte så skoj att åka iväg på semester när lägenheten ser ut som värsta kriget så jag har påbörjat förvandlingen från krigsplats till mänskligt hem! har gjort iordning i köket och städat kylen nu. svetten bara rinner och det är hur varmt som helst. men tvärdrag is the shit!!! :)

härnäst är det sovrummet som står på tur, mest mina saker som ligger överallt där så det känns inte rätt att paul ska behöva ta det. sen vet han inte var allt ska va heller, det blir bäst om man gör det själv.

som ni märker så är det massor att göra. ska hinna med en tur ut till stallet också men det tänkte jag inte göra förrän senare ikväll när det inte är lika tropiskt varmt ute. nu bär det emot att klä på mig ett par ridbyxor och tjocka strumpor kan jag lova. bättre att ta det ikväll.

när paul kommer hem blir det taco till middag, och sen fortsatt städning.

nu ska jag fortsätta men bjuder på en underbar bild på våra lurviga vänner så länge!



Sophie

Åh fy fan vad söta!!!!

2010-07-12 @ 18:32:38
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Nathalie

men gud hur underbart söta är inte ni då <3

2010-07-15 @ 19:10:33
Bloggadress: http://naatys.blogg.se/

maddie

föööööör söta!



sv: det ser inte mkt bättre ut då heller tyvärr. jobbar mån,tis, ons den veckan och sen åker jag till Japan. men som sagt så kan vi ju kika på det då o se ;)

2010-07-17 @ 23:53:38
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0