slut på ledigheten

nu känns det som att jag har varit ledig vad jag ska, inte för att det inte hade varit skönt att vara ledig lite till men det ska bli najs att börja jobba igen. inatt ska jag jobba och imorgonnatt också, blir långvecka denna veckan sen kortvecka nästa vecka och sen är det semester!

just nu sitter jag i sängen och funderar över vad jag ska ta och äta till frukost men det blir väl en lite yoghurt och en banan, sen har jag sallad och flintastek över sen igång som jag kan ta till lunch i receptionen sen, inatt blir lite svårare. nutrilett-shake antagligen. får börja skärpa mig nu med det känns det som!

ska ta och köpa en födelsedagspresent till min mamms idag också! :) och papps kanske, men det får jag nog ta imorgon. vet inte om jag hinner allt idag innan jobb. får se hur mycket köer det är på motorvägen. annars blir det en dag imorgon också. ska fira både mamma och pappa på torsdag med grillning och så hemma hos dem. ska bli supermysigt!

nu måste jag klä på mig och packa litegrann. tjingeling


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0