tropisk värme. puh !

snacka om att det är varmt när det är 23 grader mitt i natten. det gick inte ens att ha tjocktröja nattetid. helt sjukt. och det hann knappt bli mörkt innan solen började gå upp igen. nu är det verkligen sommar, inget snack om saken.

det är så varmt så man svettas nonstopp. ska nog ta av mina leggings och bara ha min klänning tror jag. vi får se. ska nämligen följa med familjen på kalas hos en kär liten kusin som fyller år.
det brukar ju alltid vara så att alla kalas äger rum just dem helgerna när jag jobbar, och tråkigt nog har jag ju lite svårt att följa med då. men nu är det på eftermiddagen i svalöv och jag är här, visserligen ska jag köra till jobbet sen men jag kan följa med, och det ska bli riktigt trevligt. ser fram emot det.
sitter just nu bara här och väntar på att övriga familjen ska bli färdiga.

måste försöka få tag i paul också och se hur det har gått för honom i tältjakten...

oooh, måste bara berätta. vi beställde ett tält på clas ohlsson, fast glömde att titta ordentligt på objektsbeskrivningen. och inatt ringde paul mig och gapskrattade. då hade han varit inne och tittat lite mer noggrannt på tältet på internet. och tydligen var det hela 6 meter långt, nästan 4 meter brett och 2 meter i höjd. snacka om stort tält. vad ska vi med det till på två personer? vi klarar oss ju inte med en tältplats på campingen ens. och man kan typ ställa en husvagn I tältet. hahaha.
det ska avbokas och vi ska ta ett annat istället, det är det paul ska ordna idag. haha.

nej, nu ska vi gå på kalas, sen ska jag som sagt jobba inatt.

tjingeling


Nathalie

saknar att prata me dig snuttan

2010-07-10 @ 21:46:44
Bloggadress: http://naatys.blogg.se/

maddie

här i gbg e det oxå tropiskt, skönt!



sv: jovisst det hade vart kul! jag bor ungefär 40 min från Kärralund.

2010-07-11 @ 19:21:27
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0