"hemliga mötet" avslöjas

den senaste tiden har jag ju skrivit att jag varit på hemligt möte osv. men nu tänkte jag berätta om det. allt är klart nu och jag är överlycklig.

jag har varit och provridit en ny häst som är helt underbar. trivs super. underbar att rida och supersnygg att titta på. det kan absolut inte bli bättre. ägaren är väldigt seriös och jättetrevlig. jag ska till och med få träna lite för en tränare och det ser jag verkligen fram emot.

igår så tog jag lite bilder på kraken som jag tänkte visa.



hästen har otroliga meriter och ägaren likaså. jag kan verkligen inte hitta någon bättre häst att vara medryttare till. this is jackpot!!!

det kommer antagligen fler bilder på honom vid andra tillfällen!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0