latmask around the corner

blev inget gym idag. suck.

känns förjävligt kan jag säga. ville verkligen inte, men behövde verkligen dem sömnen. skulle till stallet också. men det blev inget av med det. tråkigt nog. hade sett fram emot det också.

just nu sitter jag här i soffan och låter håret självtorka lite efter en riktigt skön dusch. väntar på att min kära väl emilia ska höra av sig så jag vet när hon är hemma så vi kan bege oss till familia.

förhoppningsvis blir det snart. för jag måste vara hemma i tid och äta med paul. sen har vi massor att göra ikväll. frosta av frysen, tvätta sofföverdraget som är fullt med snusfläckar, städa, ta itu med vårt diskberg och massa annat. helt sjukt va mycket jag har att göra idag. suck.

nej, nu ska jag ta och föna håret.


Sophie

haha ja, till slut.

Tyckte att det var bättre att få hem en kattunge nu direkt eftersom att jag är hemma nu , sen ska jag jobba och börja skolan.

2010-06-09 @ 22:02:52
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

maddie

Jag kom inte heller iväg till gymmet idag, stackars oss! :P



sv: det e ju verkligen så det är, kan inte heller sluta shoppa hur mkt jag än försöker :/

2010-06-09 @ 22:39:25
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0