späckad men härlig helg

det har verkligen hänt mycket denna helgen, har inte ens haft tid att öppna datorn. vi kan ju börja med fredagen. förmiddagen bestod av ett besök i stallet där jag nyligen börjat rida, det funkade inte så bra på det stället där jag red innan, har ju visat bilder på det fina stoet jag red där. kanske var det meningen att jag skulle sluta där för nu har jag verkligen hittat ett perfekt ställe med en häst så fin att man tappar andan. grymt snygg häst, trevlig och enormt seriös ägare och superfint stall och underbar natur. jättestora fina ridbanor både i gräs och grus, superbra skog runtom att rida i. allt är verkligen perfekt. föör perfekt?

efter det var det förberedelser som stod på schemat, inför festen på kvällen. tänkte faktiskt inte berätta så ingående om den, utan tänkte vänta med det till senare när jag fått alla bilder och så skickade till mig så jag kan lägga upp ett långt inlägg med massa bilder och videoklipp.

lördagen, städning städning och åter städning. men det gick faktiskt mycket snabbare än vi trodde att de skulle göra. när tobbe och malin sen hade åkt hem så gjorde paul och jag vid oss och stack ner till stan och käkade middag på en uteservering i det fina vädret. underbart mysigt!
därefter hem och ta på oss lite bekvämare kläder, sen bar det av till solariet för lite stek! det blev senare film och mys i soffan! :)

idag har jag först varit och ridit i förmiddags. kommer bilder på hästen i ett annat inlägg senare! sen har vi hjälpt pauls bror och hans flickvän med flytt hela dagen. tungt med rätt skönt, förbrände kalorier! :)
nu ikväll har vi haft tvättstugan och så har vi varit och käkat på burgerking. snart dags för sängen. ska bara sticka ner i tvättstugan och hämta den sista tvätten om typ en halvtimme!

hur har eran helg sett ut?

det allra bästa med helgen har ändå varit att vädret har varit strålande solsken, värme och klarblå himmel!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0