TIPS: my new addiction

jag har alltid varit väldigt vit och lätt blivit röd när jag solat på stranden och så. och jag har dem senaste åren velat sola solarium för att se mycket fräschare ut, men jag har varit rädd.
det låter säkert jättekonstigt och knäppt, men det knakar ju alltid när man lägger sig och rör sig och så och då har jag tänkt att det går sönder och att man grillas där inne och att ingen kan hjälpa en och så dör man. har drömt värsta mardrömmarna om det.

sen igår, så bestämde jag mig för att åka in till solariet här i ängelholm för att testa. för det var ju ett tag sen jag testade sist och fick värsta paniken.
man måste ju försöka övervinna sina fobier och rädslor sägs det.

när jag kom dit var det kö, och en av dem som stod där var en granne till mig och vi började småprata och jag berättade att jag aldrig riktigt solat på riktigt eftersom jag varit rädd för det.
så hon berättade att där fanns ett av solariena där, som man stod upp i istället för låg ner. och då tänkte jag att jag skulle testa det, och det var UNDERBART!!!

jag kan inte beskriva hur mycket jag älskade det. sjukt skönt! var och solade idag också faktiskt.

det är definitivt något jag kan rekommendera!



Amanda

Hej! Hur mycket kostade det att sola i ett sånt "stå upp solarium" ? Kram amanda i hbg

2011-10-27 @ 16:36:09

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0