underbara morgon!

jag har bloggat otroligt dåligt dem senaste dagarna men det har varit så himla mycket, har inte ens öppnat datorn. hehe.

i måndags morse var det helt underbart när jag körde hem från jobbet. kolla själva vilket väder det var när jag körde hem. helt underbart!



igår hände mycket. det var en otroligt konstig dag. jag vet inte vad jag kände egentligen, mådde inte särskilt bra psykiskt. men jag gjorde en hel massa bra saker ändå, men annat blev väldigt dåligt.
jag vill inte berätta om allt här. det blir föör personligt. men det är en jävla röra kan jag säga, minst sagt.

jag var i stallet och mockade tre boxar och red, därefter var det gymet och en underbar ny upptäckt, berättar om det senare.
det blev även tid över för en fika med emilia, middag med paul och film. en dag där mycket blev gjort!


Skönhetsbloggen!

Vilken fin bild!

2010-06-01 @ 15:25:57
Bloggadress: http://frida.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0