välbehövlig sömn!

oooh ja, det ska bli riktigt skönt att få det. behöver verkligen det känner jag.

idag har jag som jag berättat innan tvättat, sen blev det en ny maträtt, riktigt bra blev det. vet att jag lovade recept senare idag, men det går inte. min dator är nere i lokalen, vi har nämligen all musiken på den. så jag sitter på pauls just nu. även dagens outfit får ni se senare idag.

vi har varit på familia i hyllinge och handlat med tobbe och malin. mest city gross då förstås. och nu har vi handlat allt som behövs imorgon utom själva maten så att säga, men den ska tobbe och paul köra och hämta imorgon eftermiddag. det kommer bli riktigt najs. (blev även två par skor för min del, visar dem imorgon eller lördag)

nu ikväll har vi varit nere i lokalen och fixat allt med dukning och massor av måsten. det kommer bli riktigt riktigt bra. paul och tobbe har vikit servetter. såå sött det var när två grabbar satt och vek rosa servetter till små båtar. haha. ni ska få se bilder på hur det blev sen med dukning och allt. vi är supernöjda!

efteråt såg vi filmen kopps, det var så himla längesen och den är ju sjukt rolig. nu har tobbe och malin åkt hem och jag har städat undan här och dammsugat och lagt in all den rena tvätten, medan paul har diskat och gjort iordning i köket. dags att sova nu faktiskt, är hur trött som helst.

 

morgondagen ser jag enormt mycket fram emot. kan lova massor av bilder senare under helgen. :) men innan allt detta ska jag iväg på något riktigt roligt imorgon, vid tiotiden på förmiddagen. men det berättar jag också om senare, vill inte avslöja något än eftersom allt kiring detta inte är klart än. men jag ser nästan fram emot det mer än festen, haha, inte riktigt men nästan...

 

nu, sängen!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0