äntligen kan man lägga sig

då var jag klar i tvättstugan. shit vad trött jag är. ska faktiskt gå och lägga mig och sova nu direkt. hade egentligen haft lust att se en film men jag orkar inte. måste sova. annars kommer jag inte orka jobba imorgon.

så det sista jag ska göra inatt kommer bli att ta ett glas mjölk och sen klä av mig alla tvätt- och städkläder och slänga mig i sängen och läsa en eller två sidor i min bok, sen lär ögonen falla ihop av sig själv.

sen imorgon bitti har jag fått order av paul att om han inte går upp när klockan ringer och efter femte gången jag sagt till honom så ska jag få spruta vatten på honom tills han går upp. jippi! det ska bli skoj!

nattinatti


Jennie

Jag hoppas att du får lov att spruta vatten, det hade varit kul! Jag har bilderna kvar, men vet inte riktigt hur mycket jag vill ha. Det blir iaf inte dyrt.

2010-03-01 @ 06:33:47
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Jennie

haha spruta vatten lät roligt! Jag brukar också ha svårt att få upp min sambo, men jag tror aldrig han skulle gå med på vatten ;)

2010-03-01 @ 13:51:54
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0