då börjar jobbveckan

minsann, idag ska jag jobba, liksom ytterliggare två dagar framåt. sen till helgen är jag bara ledig fredag och lördag sen jobb på söndag. tråkigt men sant.

jag vaknade nu för ett tag sen, såg ett avsnitt av tre kronor nu innan jag stigit upp, har fortfarande inte gjort det. men nu är det fan dags, snart.

ska kela lite med min lilla kelgris gosan först bara! ;)

 

egentligen har jag lovat paul att dammsuga här hemma innan jag sticker till jobbet. men jag ska faktiskt strunta i det. jag brukar göra det jag ska, men den här gången tänkte jag faktiskt betala tillbaka med samma medicin som han brukar ge mig. han håller ju näst intill aldrig vad han lovar när han säger att han ska göra enmassa här hemma. nu är det hans tur att få känna på hur det känns att förvänta sig att det ser okej ut när han kommer hem men att det sen är precis tvärtom. hehe. det är inte mer än rätt.

då kanske han fattar hur det känns och ändrar på sig. man vet aldrig, men vi får se.

 

disken ska jag ta i alla fall för det är hur mycket som helst. kan bara inte lämna köket på det sättet, så det är det första jag ska göra när jag stiger upp.

 

vad ska ni hitta på med idag?

kramis



Becca

sv: Nej sluta, är det sant? När simmar vi på fredag?

2010-03-10 @ 20:27:15
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Jennie

Kika in på min blogg, har en grej till dig ;)

gonatt!

2010-03-10 @ 22:36:24
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Becca

sv: Ja, vi gör så. Det var skönt att simma så tidigt!



Jaha, så det är så pass. Just nu känner jag att jag måste förtjäna dem, så jag väntar...

2010-03-11 @ 09:59:39
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.ses

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0