härlig shoppingdag med tjejerna

i eftermiddag har det blivit en sjukt trevlig eftermiddag tillsammans med becci, vicki och angelique. sjukt trevligt har vi haft det. man träffar ju inte sina vänner så himla ofta som man skulle önska. man måste planera sin lediga tid mycket väl har jag upptäckt, man måste hinna med alla! och det är inte alltid det lättaste kan jag säga.

jag måste bara berätta att jag är väldigt stolt över mig själv.

kalla mig gärna shopoholic, men idag har jag gått i flera timmar på väla med några tjejkompisar och det enda som fick följa med mig hem var fyra par strumpor för sammanlagt 30 kronor. (dem var på rea)
visst är ni stolta över mig?





Rosida

Sv: Det är en jättebra DVD! Den är på svenska och heter Bodywork. Vet inte om den finns att köpa någonstans, där jag sett den så står det att den har utgått. Men om du vill ha den är det bara att leta.:)

2010-03-08 @ 14:43:01
Bloggadress: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0