lördagen blev en shoppingdag utan dess like

lördagen spenderade vi på knalleland i borås där vi gick i affärer och uträttade en del ärenden som vi redan innan planerat att vi skulle titta på när vi var där och vi hittade näst intill allt, utom pauls skjorta - storleken var slut precis som på väla. synd, men vi hittade i alla fall två par skor till honom och i och med det så fick även jag ett par eftersom det var på skopunkten, ett par gratis! ;)
men det var ett jävla velande på mig kan jag säga. höll ett par i handen, sen när vi kom fram till kassan sprang jag och bytte dem. sen dagen efter så ångrade jag mig så vi fick köra dit igen för att byta tillbaka till dem jag hade i handen från början och nu när jag kommit hem har jag ångrat mig igen. haha. att man aldrig blir nöjd. men jag ska antagligen köra dit idag och byta dem igen sen får det vara nog. det är tur att man kan byta i vilken skopunkten-butik som helst! :)

men här kommer lite annat som blev inhandlat på knalleland:

kakeldekorer för att pimpa till badrummet Lagerhouse


ny hylla till alla shampoon i duschen Clas Ohlson


häftig diskhandduk som bara ska va till prydnad Lagerhouse

(kunde inte låta bli)

bonniers stora kattlexikon Rusta

(kan vara jävligt bra att ha)

söt påskskål som vi sen la godis i Ö&B


pumpbehållare för tvålet och en tandborstmugg Lagerhouse


lång vit t-shirt Cubus

(kostade bara 20 kronor, som hittat)

svart RYA-badrumsmatta Ö&B

väggord som vi ska sätta upp ovanför sängen Okänd inredningsbutik

efterlängtade party-leggings med nitar Gina Tricot

lång t-shirt / tunika VILA



som ni ser blev det en hel del, det var definitivt inte jag som köpte allt det här. sakerna till hemmet delade vi på, paul köpte dock det mesta. men vill mest visa det eftersom vi ändå köpte det till hemmet.

annat som blev inhandlat var ett nytt tangentbord till mediadatorn i vardagsrummet, skjorta till paul, 2 par skor till paul (bland annat ett par skor som man har till kostym - han köpte nämligen en kostym i fredags på väla) och det gjorde ju även att jag också fick ett par skor på köpet hihi, och så lite annat smått och gott som jag inte kan komma på nu, eller så var det allt. ;)

en riktigt mysig shoppingdag med andra ord!



Eva

shit vilken shopping! vad roligt!!!!! Kolla denna blåsa då:http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/rare-fashion-475/floral-satin-rouche-dress-475174-29/



hur snygg som helst =) kanske inte din stil, vad vet jag? bara ett tips iaf :)

2010-03-31 @ 05:55:56
Bloggadress: http://eva.blogg.se/

Sophie

Så himla kul med shopping!

2010-03-31 @ 09:30:56
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Jennie

Väldigt fina saker. Mest tyckte jag om kakeldekoren =) Synd att lagerhaus finns såå långt bort härifrån, annars hade jag varit där ofta. kram

2010-03-31 @ 12:49:06
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Eva

vad glad du gör mig =)=)=)



Precis den e skitsnygg, ochi morgon börjar det, sen får vi se hur det går ;) hehehe

2010-03-31 @ 17:41:44
Bloggadress: http://eva.blogg.se/

Anna

Fina

2010-03-31 @ 17:49:44
Bloggadress: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0