min kväll + mer från tradera

idag fick jag hem mitt efterlängtade armband från tradera, det är 2 veckors leveranstid på det så det har varit en seg väntan. köpte ännu fler saker på tradera i samma veva, men det är såå himla lång leveranstid så det har inte kommit än. det skickas ju från olika länder i asien oftast, det jag beställer.
det känns säkert som att jag shoppar hur mycket som helst, men det är egentligen inte så mycket, allt bara kommer vid olika tidpunkter så det verkar nog värre än vad det är. hehe.

men såhär ser mitt underbara armband ut i alla fall:



under eftermiddagen städade jag och fixade till här hemma och lagade mat. sen vid kvart över fem kom tobbe och malin för middag. jättelyckat blev det. tog även fram en paj från frysen som vi haft där sen jag  firade min födelsedag för typ 1 ½ månad sen. vi får inte plats med alla pauls matlådor med mikromat, hehe.

därefter klippte malin paul och noppade mina ögonbryn. jättebra blev det, både på mig och paul. hon är verkligen jätteduktig. så bara säg till om ni vill ha numret till en riktigt bra frisör. jag har alltid varit så himla nöjd efter att hon satt sin sax i mitt hår, kan inte minnas någon annan som jag varit såå himla nöjd med varje gång!



tyvärr stannade dem inte så länge, jobb dagen efter ju och enmassa vardagssysslor som måste göras, det är det hårda vuxenlivet. men jag och paul deppade inte för det, utan vi la oss på soffan för att se luftslottet som sprängdes, som vi inte blivit färdiga till att se än. men paul somnade och jag ville inte ligga där och titta själv.
så istället tog jag bilen och körde till lina i klippan för att hämta vinet som hon köpte till mig tidigare på dagen, eller till min mamma rättare sagt.

på vägen hem köpte jag en dosa snus till älsklingen. såå glad han blev när jag kom hem och berättade det. men jag kom ju ihåg att han sa tidigare på kvällen att det han hade var slut, så jag fick agera snäll flickvän och köpa en dosa när jag ändå var ute och körde!

nu ligger han här bredvid och snarkar och jag ska lägga mig och se ett avsnitt tre kronor innan jag somnar!

 

nattinatti allihop!



Anonym

sv: Aow tack darl, du är bara för go!

Dust it är till för att ge volym, så man häller lite pulver i hårbottnen och sen gnuggar man, så vips får man volym :) Bra för mig med lite hår! :)

Det blir nog en beställning idag tror jag :)

2010-03-09 @ 09:31:09

Sophie

Super fint armband!

2010-03-09 @ 09:50:28
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0