morrn morrn folks!

då har man vaknat och gått upp. har även upptäckt nu nyss att jag har en massa saker jag borde göra, absolut inte sitta här och uggla. har tvätt som ska läggas in och uniform som ska kläs på och lite saker som ska packas och så! men shit. känner ju att jag måste slänga iväg ett inlägg ändå. hihi.

gosan börjar mer och mer dra sig och vill ligga i hörnet där vi hade hennes korg förra gången hon hade ungar. supersöt är hon. hon kanske känner på sig att hon har småkisar i magen.
hoppas nu fan att det inte bara är som vi inbillar oss utan att hon verkligen har det också. gud vad ledsen jag blir annars. men det känns verkligen på hennes mage att hon har nåt där och hon har blivit lite rundare. men det kan ju som sagt även vara inbillning eftersom man så himla gärna vill att det ska vara så!





Anonym

sv: Mja, jag tror att de är äkta haha. Vad händer idag?

2010-03-01 @ 14:47:13
Bloggadress: http://isladebecca

Becca

sv: du har beställt mycket kvinna. Jag ska nog också beställa några skor därifrån, behöver lite vårnytt.

2010-03-01 @ 22:24:49
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0