sovit länge man vaknat tidigt

det låter knäppt. men vi la oss ganska tidigt eller ja, vid tolv slocknade vi. skönt men jag vaknade tidigt idag, vid sjutiden först, sen somnade jag om och vaknade vid halv elva och kunde inte sova längre. egentligen var det dumt, eftersom jag ska jobba i natt. men nu är det som det är.

just nu sitter jag och ser top model, brukar inte följa det men det var det som var på tv nu när jag satte igång den, så då får det bli det.

 

det som ska göras idag är att städa undan alla mina saker som ligger framme överallt, annars blir paul inte glad. sen ska jag packa lite och klä på mig och så. för sen i eftermiddag, om ca tre timmar, ska jag köra till jobbet. måste försöka hinna in om maxi och skicka iväg ett paket också. i värsta fall får jag väl ta det i svalöv imorgon istället. men jag bara måååste hinna det.

måste kela lite med gosis också! kommer sakna henne dundermkt när jag är borta och jobbar. :(

 

dags att sätta igång!

 

ciao!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0