träning ger färdighet

äntligen!

så länge som jag har tränat i att gå i högklackat som är högre än bara typ 3 centimeter. och nu, äntligen kan jag det. har haft på mig skorna jag fick av paul igår nu hur länge som helst och det går faktiskt jättebra. har inte ens ont i fötterna som jag haft innan! gud så glad jag är. Im gonna look good on the dancefloor! ;)

nu ska sandra sätta igång och utöka sitt lager av högklackat! :)

båda paren längst till vänster är mina största cravings just nu!

finns på Nelly!



Anonym

Nice med 3kronor. Om jag hinner så kommer jag förbi idag. & du. Glöm nu inte avatar & PS: Lämnar ett rör så släng på lite annat osså & även lite t gossen hehehe.. Poossssssssss

2010-03-08 @ 17:14:29

Celine :)

Snygga skor ♥

2010-03-09 @ 14:53:50
Bloggadress: http://celine.bloggsida.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0