tvättstugan = döden

usch va tråkigt det är att ha tvättstugan. men vad har man för val, uniformen måste ju tvättas. suck. och den enda tiden där var idag var 23-03. känns som jag ska dö så trött jag är. men har bara en vända ner till och då ska allt det sista vikas. en hel del men ack så skönt det är när det är klart.
och någon hjälp från mansgrisen paul kan man inte räkna med heller. inte ens första gångerna jag sprang ner där när han ändå var vaken, han sover ju visserligen nu för han ska upp och jobba så nu kan jag förstå det. men åååh. jag vill inte.
har faktiskt dessutom städat hela lägenheten alldeles själv idag! såå duktig jag är. han har meckat med datorerna, det är något som inte stämmer med dem. men han sa faktiskt sen att han hade lite dåligt samvete för att han inte hade hjälpt till. och det är ju alltid ett framsteg att han säger det!

när jag är borta och jobbar ska han ta toaletten och dammsuga hallen, det är fan hans avdelningar, det lägger jag mig inte i. huvudsaken är att resten är snyggt och prydligt! :)

sitter och kollar runt på lite saker på tradera nu medan jag väntar på att det ska bli dags att springa ner igen. gud vad mycket onödigt skit folk har samlat på sig och nu säljer på den sidan. helt sjukt. att folk ens köper det från början. suck.

nej nu ska jag ner och vika tvätt.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0