uppdateringsdax

nu tänker jag se mig själv som "tillbaka". måste börja skärpa mig. när man haft ett litet uppehåll på några dagar sådär pga sjukdom så är det skitsvårt att liksom bara börja skriva igen. det tycker i alla fall jag.

men jag tänker inte skriva allt som har hänt och så under tiden jag varit sjuk, det blir bara långrandigt. utan jag tänker bara börja som vanligt utan att uppdatera något större vad som hänt. undrar ni något så bara fråga.



igår så fick jag hem min efterlängtade väska på posten.




ni kan ju gissa hur glad jag var. nu är det bara en väska kvar som ska komma. sen är samlingen fulländad. ;) eller rättare sagt, sen får jag börja sukta efter något nytt som jag kan vänta på. hihihi.

hittade ännu en söt sak igår när jag var på maxi och handlade.



såna här hade jag hur många som helst när jag var liten. det är sån pez-figur som man lyfter på huvudet och trycker ut en liten godisbit. hihi. älskade dem! och så var där en i hellokitty, kunde jag låta bli då? NEEEJ! självklart inte.

just nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå. ska klä på mig alldeles strax också och springa ner och hämta posten. kanske har den andra väskan kommit. om den har det måste jag köra lite tidigare så jag hinner in om maxi och hämta den på vägen.
ska nämligen jobba sen. trist men sant. hade hellre varit här hemma och gosat med älsk om kvällarna. men sånt bra liv har jag tyvärr inte. kanske får senare, men vem vet?



Sophie

Vad fin väskan var!

2010-03-23 @ 18:12:23
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0