äkta kärlek!

det är precis vad jag känner för mina nya skor! :) just love them...

 

jag har aldrig varit en sucker för högklackat tidigare i mitt liv, det är inte förrän nu. och jag har ett mission som går ut på att jag på midsommar ska kunna gå i dem felfritt länge utan att det gör ont, och det kräver träning träning och åter träning.

därför går jag omkring med dem här hemma nu. och jag älskar det!

 

blir antagligen även högklackat på min brors student.

 

im so happy that high heels came into my life!



Becca

Haha aow!



sv: Tack :) Ska få svar om ett par dagar men har inget planerat på fredag så visst! :D ade varit kul!

2010-05-17 @ 21:17:49
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Sofia

SV: Haha jag kan tänka mig att det är kul en gång om året. Men det är faktiskt inte jättespännande när man typ bor dr hela somrarna. ;) Hoppas du väljer rätt dag att gå då, när det inte är så mycket folk så ni kan åka massa. :)

2010-05-17 @ 22:18:57
Bloggadress: http://travelingaroundtheworld.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0