dags för jobb igen!

igår var en superbra dag med middag, pannkakstårta, filmmys, bowling och allt var hur bra som helst. paul var verkligen nöjd med sin födelsedag så jag lyckades. :)

idag ska jag skicka iväg dem sista tradera-paketen och städa litegrann så paul slipper stå med allt själv nu dessa tre dagar som jag är och jobbar. det blir ju kalas för honom på lördag med familj och släkt och så på eftermiddagen och sen lite syppe med vänner på kvällen. det får ju inte se hur hemskt ut som helst här då, man vill ju gärna att det är städat när man bjuder hem folk. även om det känns lite sådär med tanke på att man ändå måste städa dagen efter igen. menmen. sånt är livet.

han måste ju stå och steka alla pannkakorna som behövs själv också. jag gjorde det förra året, men i år får han göra det själv eftersom jag inte är hemma. hehe. :)
det kan han gott göra om han tvunget vill ha sån tårta. hihi.

nu ska jag packa och städa och sen blir det jobbet för mig. kanske bloggar något mer men det är inte alls säkert. sen blir det nog torrt med bloggande eftersom det är jobb i tre dagar. brukar vara rätt dött här på bloggen då eftersom man bara sover, äter och jobbar om vartannat. trist men sant.

tjingeling!


Jennie

Du får börja blogga via mobilen. det funkar jättebra! kram

2010-05-05 @ 16:10:15
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0