godmorning sunshine!

solen skiner ute, hur bra är inte det?
jag har ju hört på väderprognoserna att det ska bli blåsigt och regn och allmänt skiftande väder, men en solig morgon är ju en riktigt bra start på dagen.

jag kom hem med nybakade konditoribullar innan, och det blev populärt kan jag lova. vi åt frukost tillsammans och skrev handlelapp - måste ju handla mat idag. suck. tur jag har bärhjälp med mig i form av therése. :)

min dag ser för övrigt ut såhär:

~ sova några timmar

~ till gymet och träna lite kondition och benstyrka
~ laga lunch till mig själv och middag till paul

~ till väla med therése (city gross efteråt)

~ filmmys med paul ♥

egentligen var det meningen att jag skulle till stallet idag, men det funkar ju inte pga. den dumma skadan jag dragit på mig. (tycker inte om den alls) där är det ju mockningen som är mest jobbig, sen hästen som är stark som en oxe och kanske drar och att rida är inte heller bra. man vet ju aldrig vad som kan skrämma hästen. vill verkligen inte riskera att det ska bli värre, det är ju inte så farligt som det är nu, jag ska ju bara vara försiktig. har verkligen inte tid eller råd att vara sjukskriven.

 

gosan är tjock som en fotboll. hihi. så himla söt är hon. ska se om jag kan försöka få till en bra bild där man riktigt ser magen och hur tjock hon är. och det är ändå lite mer än två veckor kvar. gud va spännande det är. känns nästan som om det är jag själv som ska få bebis! ;)

 

nu ska jag sova ett par timmar, sen kommer det att gå i ett idag.

 

nattinatti



Cissi

Hehe, de ska bli så roligt när ja får hem henne =)



Varför får du inte det?

Kraam

2010-05-26 @ 10:26:13
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Cissi

Ja då =)



Jo det är ifs sant =) jag går ju bara hemma nu, sen har vi ju 3 katter ,med haha, så det bli full rulle här hemma =)



Vi ska föresten ner till malmö i helgen...dom splar där nere på lördag, typ mitt i malmö tror jag =)

2010-05-26 @ 15:26:57
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Emmie

sv: ber om ursäkt för sent svar. men allt väl idag? :)

2010-05-26 @ 16:19:37
Bloggadress: http://emmiev.blogg.se/

maddie

Vad skall du göra mot din skada da? Käka medicin lr nåt?



sv: åh shoppa för mig med ;)

2010-05-26 @ 18:51:01
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0