good girlfriend or what?!

jag är nog världens bästa flickvän. :)

eller ja, det tycker nog paul i alla fall. han är ju och gör sånt extrajobb efter sitt vanliga jobb nu och innan kom jag dit med en glass till honom. han blev superglad!
stackarn som ska behöva stå där och måla med en skarp färg i värmen.



innan dess var jag på fotbollsträning med elis, men jag satt bara och pluggade i bilen. kände att jag behövde göra det idag och fick en hel del gjort faktiskt. är stolt över mig själv att jag tagit tag i det nu äntligen!

men det var superskönt, har varit så himla varmt idag så jag satt där med rutorna nere och fick känna hur det blåste och så läste jag om babylonierna och faraotiden i egypten m.m.
intressant faktiskt, trodde aldrig att jag skulle säga det så jag säger det igen. det är sjuuukt intressant! :)

nu ska jag ha lite mer ego-tid, blir så mycket sån nu när paul jobbar extra. men börjar bli less på det. vill att han ska vara hemma och kolla film med mig ju, menmen. sånt är livet. pengarna blir ju till något bra. dels till thailandsresan och dels till en kontantinsats till eventuellt husköp eller lägenhetsköp i framtiden. så jag antar att jag också tjänar på det.
men det är inte mer än rätt egentligen för när han är borta och jobbar så innebär det ju automatiskt att jag får massa extrajobb här hemma eftersom jag får sköta precis allt då, och då menar jag verkligen ALLT. tråkigt men sant. han har bara kommit hem från jobbet och satt sig vid dukat bord och sen stuckit igen, det är typ precis att han ens tagit bort tallriken från köksbordet. haha. annars har jag fått fixa rubbet!

nu blir det sex and the city!

(fattar inte att jag inte sett den serien tidigare, någon som gör det???



Zanna

har också tänkt att börja titta på sex&the city snart.. fast just nu är det O.C på nätet som gäller :)

2010-05-18 @ 21:11:29
Bloggadress: http://sidecide.blogg.se/

maddie

ja det va snällt av dig tycker jag :)



sv: dinkelpannkakor har precis samma recept som vanliga pannkakor, bara att du betyder ut vetemjölet mot dinkelmjöl. mkt nyttigare och mer mättande!

2010-05-18 @ 22:05:36
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0