örhänge - fusk!!!

ni vet, jag har ju inte hål i öronen. tog när jag var liten, tror jag var typ sex år och jag minns än idag hur jävla fruktansvärt ont det gjorde.
jag vet inte varför jag tog ut örhängena sen och lät hålen växa igen, men jag ångrar det inte. usch vad jag hatar den typen av smärta.

men samtidigt vill man ju vara fin ibland, så jag har faktiskt köpt några såna fejk-örhängen. man får ju ta vad man kan, fast det inte finns lika många lika snygga som vanliga så funkar det ju ändå.

dessa gillar jag skarpt:



maddie

söta, man ser ju inte att det e fejk!



sv: okidok. Jo jag gillar att hjälpa människor o så men just nu när jag inte mår så bra sj så e det jobbigt. men såna jobb är de enda jobben man kan få just nu tyvärr.

2010-05-18 @ 15:16:30
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0