pannkakstårta!

pauls favorit-tårta är utan tvekan pannkakstårta och det finns inga alternativ när han fyller år, bara det som gäller. och idag när det är hans födelsedag har jag gjort en till honom som överraskning som han ska få när han kommer hem från jobbet, stackarn som måste jobba på sin födelsedag.

såhär fin blev den:



jag hade en riktig tur som hittade svenska jordgubbar i affären. :) supergott kommer det att bli. dock fuskade jag lite och köpte färdiga pannkakor för jag har inte hunnit steka några, och grejen är ju den att dem måste svalna och bli riktigt kalla innan man gör själva tårtan och det skulle jag aldrig hinna med idag. men det blev ju bra i alla fall, sparar massor med tid dessutom.
emellan har jag vispgrädde och jordgubbssylt. mumsigt kommer det att bli!

jag ska försöka ha middagen klar när han kommer hem också. så glad han kommer att bli! :)


maddie

Åh fasiken va gott det ser ut! dreglar



sv: jo jag brukar använda lite mörkare då jag har väldigt ljusa läppar. men vadå vill du inte ha dem sj?!

2010-05-04 @ 13:54:12
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0