sandra ska bli plugghäst!

nu har jag bestämt mig och jag är sjukt stolt över mig själv.
jag ska börja plugga upp mina betyg!
för några veckor sen var jag nere på komvux och skrev in mig och nu idag börjar jag!

 

två ämnen i taget på halvtid respektive kvartstid, enbart för att jag har ett heltidsjobb samtidigt och inte kommer klara det annars, för klara det vill jag ju annars är det ju ingen mening med det! ska ju helst inte gå in i väggen på kuppen ju!

 

Matte B och Historia A får bli mina första utmaningar. Sen kort därefter väntar
Svenska B och Religion B. Tro det eller ej, men ärligt talat tycker jag faktiskt att det ska bli ganska skoj. (bortsett från matten då, men den är ett måste så kände att det var lika bra att börja med den)

Wish me luck...



Jennie

Kan inget annat än att önska dig lycka till. Det är klart du klarar detta. Det gäller bara att vara bestämd så kommer det att gå hur bra som helst. kram

2010-05-10 @ 13:40:44
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0